شرکت اتحاد مولد نیرو
تقدیرنامه

درباره ی ما

شرکت اتحاد مولد نیرو ، به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی اتحاد موتور با هدف تولید انواع استارت و دینام خودروهای سبک در زمینی به مساحت 11200 مترمربع در شهرک صنعتی مأمونیه واقع در کیلومتر 80 آزادراه تهران ساوه احداث گردیده است.

تاسیس شرکت اتحاد مولد نیرو به عنوان یکی از کارخانجات گروه صنعتی اتحاد با اهداف خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز،کارآفرینی ، اشتغال زایی و در جهت رفع نیازهای صنعت خودروسازی کشور در زمینه تامین انواع استارتر، دینام و قطعات منفصله آنها ( آرمیچر، سلنوئید و … ) نتیجه همت،تلاش و عزم جدی گروهی از متخصصین داخلی است که در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به بهره برداری رسید. 

 

 

محصولات شرکت

محصولات این شرکت با توجه به داشتن کیفیت بالا و مورد پذیرش قرار گرفتن خودروسازان داخلی ، به خطوط مونتاژ شرکت های ایران خودرو ، سایپا و زامیاد و همچنین شبکه خدمات پس از فروش، ارسال می گردد. این شرکت دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری سازمان ملی استاندارد ایران در تولید استارت و دینام می باشد. همچنین این مجموعه موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت IQNET ، ISO 9001 : 2015 ،  IATF 16949 و تأییدیه های کیفی شرکت های ساپکو ، سازه گستر و مگا موتور و دارای آزمایشگاه مجهز با توانایی انجام انواع آزمون های استارت و دینام طبق تست پلن مشتریان می باشد.

سایر شرکتهای گروهای صنعتی اتحاد

شرکت اتحاد موتور ،اتحاد لنت پیشرو صنعت، بنیان صنعت اول ، لولا خودرو ، کیمیا موتور ، اتحاد پلاست البرز ، اتحاد موتور، پیشگام صنعت و اتحاد شفت دقیق می توان نام برد ودر آینده ای نزدیک شرکت اتحاد مدرن باطری  نیز پس از آغاز بهره برداری به جمع این گروه صنعتی ملزم خواهند شد(گروه صنعتی اتحاد موتور)

اهداف شرکت اتحاد مولد نیرو

ایجاد خود کفایی داخلی و رفع نیاز به منابع خارجی به عنوان یکی از اهداف کلان شرکتهای این گروه در راستای ارتقای صنعت رونق اقتصاد داخلی و صرفه جویی ارزی سر لوحه کار سازمان قرار گرفته و به جرات میتوان ادعا نمود گروه صنعتی اتحاد جزء پیشروان صنعت کشور می باشد .
fa_IRFA_IR